Weglot

Indkaldelse til Generalforsamling

Indkaldelse til Generalforsamling i Dansk Bjerg- og Klatreklub den 25.april 2023 klokken 19:00 i Blocs & Walls

Dagsorden:

1.      Valg af dirigent

2.      Valg af referent

3.      Valg af stemmetællere (5 stk.)

4.      Bestyrelsens beretning samt beretning fra udvalg nedsat af bestyrelsen eller generalforsamlingen

5.      Kassereren forelægger det reviderede regnskab for det forløbne år til godkendelse 4. Bilag: årsrapport FRKH, årsrapport DBKK

6.      Bestyrelsens forslag til budget samt forslag til kontingent for medlemmer til godkendelse

Budget 2023 som nu er på plads med den aftalte underfinansiering på kontingent siden med kun 6% stigning på priserne. Jeg har til gengæld medtaget et beløb i ekstraordinære indtægter. Jeg er helt sikker på at vi får ekstra penge for covid nedlukningerne, det fulde beløb er 598 t.kr. Jeg er til gengæld usikker på om udbetalingen kommer i 2023.  Bilag: budget

7.      Forslag fra bestyrelse eller medlemmer

a.       Ændringer af vedtægter i henhold til bilag

b.       Vi er af REDA - som vi lejer vores bygning af, blevet præsenteret for et
ønske om en huslejestigning. Deres argument er at vores nuværende
aftale, som udløber 31.12 2027 ligger under markedsleje. Vi har i
bestyrelsen gennem længere tid været i dialog med REDA om dette punkt.

Vi beder generalforsamlingen om mandat til fortsat at forhandle til klubbens
bedste.

8.      Valg til bestyrelsen

a.       Følgende medlemmer er på valg: Dorte Steensgaard, Henrik Jessen Hansen, Anders Strange Nielsen og Morten Spiegelhauer (Morten er på valg fordi han er trådt ind i bestyrelsen efter regel om selvsupplering) Alle er villige til genvalg.

Ikke på valg Jan Bønding og Lars Nørgaard Hansen.

Vi opfordrer nye kandidater til at melde sig til bestyrelsen. Nye kræfter er meget velkomne

9.      Valg af revisor

10.  Valg til bestyrelse i Refshaleøens klatrehal samt godkendelse af regnskab i foreningen

11.  Eventuelt

Medlemmers forslag, der ønskes behandlet på den ordinære generalforsamling, skal være sendt skriftligt til bestyrelsen formand@dbkk.dk senest 2 uger før generalforsamlingen, det vil sige senest 11. april.

Forslag fra medlemmer eller bestyrelse samt bestyrelsens forslag til budget offentliggøres mindst en uge før generalforsamlingen

Fuldmagt kan hentes her